Thursday, October 20, 2016

Ergste Online Shopping Plekke In Indië

Ergste Online shopping plekke in Indië? Ek en so baie van ons (Wyse Sy skrywers en lesers) is die winkel elke nou en dan uit verskeie winkelsentrums portals. With in 'n span van 'n jaar het ek moes inkopies uit ten minste 30-40 shopping plekke en met elke shopping portaal daar 'n soort van verhouding wat kry ontwikkel. Vir example - Wanneer ek ooit shop van stylecrazeit voel asof ek die bestel van my plaaslike vertrou winkel en my produk sal beslis te bereik me. I gekry het verval produk 'n geruime tyd van hulle, maar hulle het nooit aarsel in dit te vervang. As ek inkopies uit webtuistes soos mode en jy of snap deal, brandmile daar is 'n soort van onsekerheid wat altyd remains. Also, Internasionale inkopies is nie dat trustable en duur en is 'n treffer of mis. Cherry kultuur is 'n goeie voorbeeld van wat . medplusbeauty het my 'n ander ervaring. I verskaf 'n koopbewys by die maatskappy en ek het 'n ordentlike ondervinding met hulle, maar toe ek my siening gedeel het ek gebombardeer met kritiek blameer my dat ek in verband met them. I is beseer, want ek het nog altyd eerlik met my resensies, maar sedertdien het selfs ek inkopies verhinder hulle nie, want wie weet ek kan 'n slegte ervaring te deel soos min ander. Wat is jou ervaring graag? Watter webwerwe dink jy is die ergste shopping plekke of deel jou ergste inkopie-ervaring tot dusver (aanlyn).Let al die shopping portale weet wat ons dink oor hulle en waar kom hulle nodig het om te verbeter Jy mag dalk graag lees ook hierdie mense: -


No comments:

Post a Comment