Tuesday, October 4, 2016

Free Binary Options Aanwyser Software Developer

In die eerste plek wil ek myself bekend te stel. My naam is Alex. Ek is 'n handelaar en sagteware ontwikkelaar. Jare gelede het ek 'n winsgewende manier om geld te maak uit die gemak van my huis. Ek is ingestel om die wêreld van die binêre opsies handel. In die eerste plek was dit soos 'n stokperdjie vir my. Ek het 'n sagteware-ontwikkeling maatskappy en my hoofbron van inkomste was uit gebooie hou wat ek ontvang om verskillende soorte sagteware wat nie verband hou is met die finansiële markte op enige wyse kodeer. Onlangs het ek begin leer van die wêreld van die finansiële markte handel en gevind binêre opsies as die maklikste en mees geskikte manier vir my om handel te dryf. Na groot aantal slapelose nagte uiteindelik daarin geslaag ek 'n manier van analise van die mark wat uitgewerk vir my hoe ek wou vind. Ek was gelukkig om iets wat gewerk het te vind, maar ek gekonfronteer 'n probleem as well. Wanneer die handel, is my kaarte gewoonlik gewy word met baie aanwysers. As jy reeds handel probeer, ek is seker jy my verstaan ​​hoe dit voel wanneer jy dit nodig om 'n dosyn van aanwysers te kyk op jou kaarte. Eintlik is dit nie sleg as jy baie aanwysers. Die probleem is in die manier waarop jy interpreteer wat hulle wys vir jou. Gewoonlik is dit nie 'n maklike taak, want baie dikwels die aanwysers lei tot verwarring en nie om die regte besluit te neem. Ek het toe gewerk meer om die handel metode en aanwysers wat my voorsien met die beste resultate te kies. Ek sê nie oor groot wenners oornag. Ek vertel konsekwent langtermyn resultate. Dit is eintlik wat ek nodig het. Ek duidelik verstaan ​​die regte geld is stap deur stap in 'n rustige tempo en nie deur oornag sukses. Glo my, dit is die waarheid deur reeds 'n suksesvolle handelaar aan u gebring. Wanneer die handel wat jy nodig het om gedissiplineerd en toegewyd aan jou handel metode. En ten einde gewy word aan iets, moet jy gemaklik voel wanneer daar gewerk word met dit. Ek het altyd verkies om dinge eenvoudig. Ek verstaan ​​as ek nie nodig het om 'n klomp van die aanwysers te gebruik, sal dit makliker wees om handel te dryf, in die eerste plek sielkundig. Gelukkig het ek 'n programmeerder te en nie net 'n handelaar. Dus het ek besluit om my strategie en aanwysers in 'n stuk sagteware wat my moet voorsien met 'n duidelike seine sit. Ek wou nie sit in die voorkant van kaarte kyk na 'n dosyn van aanwysers ten einde die inskrywing nie misloop nie. Irsquove sit in kode my beste kennis en beste handel aanwysers insluitend dié wat ek spesiaal ontwerp vir my eie handel en nooit hulle beskikbaar is vir publieke gebruik gemaak. By the way het jy al ooit daaraan gedink hoe 'n goeie strategie moet lyk ek bedoel wat is eintlik 'n goeie strategie vir jou Wat beteken dit om 'n goeie en betroubare metode van handel Elke persoon kan sy of haar eie begrip van die saak te hê maar ek is seker daar sal een ding gemeen wees in alle antwoorde. Binêre opsies handelaars is op soek na 'n betroubare strategie wat konsekwent hul fondse sal groei. Glo my as jy op soek is na 'n strategie wat sal wen elke van jou ambagte, waarskynlik sal jy nooit kry een. Daar is so baie dinge wat die mark gedrag beïnvloed sodat selfs 'n baie talentvolle handelaar of super sagteware kan eenvoudig nie alles voorspel. Jy moet ophou jag vir 'n strategie wat jy moet bring net wen ambagte. Dit is 'n pad na nêrens. Verder dikwels jy kan bemarkers op die netto bied jou 90 wen koers by die verkoop van hul handel stelsels ontmoet. Moet dit nie glo nie. Of ek sou eerder sê moet jy sulke eise in 'n bietjie anders te verstaan. Jy sien soms jy kan selfs 100 wenners in een dag te hê, maar jy kan al die ander dag verloor. So sal so 'n stelsel help jy ek glo nie. Wat jy nodig het is 'n stabiele resultate. Jy hoef nie na 100 of 90 wen koers om 'n bestaan ​​te handel binêre opsies te maak. Eintlik al wat jy nodig het is om langtermyn stabiele resultate van 70-80 oorwinning koers. Dit is eintlik 'n baie goeie verhouding wat jou sal toelaat om konsekwent wins maand maak per maand en jaar vir jaar. Die meeste goeie stelsels daar buite sal jy 60 wen koers wat nie genoeg is om konsekwente opbrengste te hê. Thatrsquos hoekom gewoonlik handelaars gebruik riskante tegnieke soos Martingale wanneer hulle dubbel of trippel hul aanvanklike belang ná 'n verlies aan diegene verliese te verhaal. Dit is te gevaarlik en nie 'n goeie manier om handel te dryf as jy wil om te bly in hierdie besigheid vir 'n lang tyd. Verder byna elke stelsel daar buite maak jy werk met verskeie aanwysers terselfdertyd, soms die kaarte is oorlaai met aanwysers, sodat jy selfs die kerse duidelik canrsquot sien. Soos hierbo sulke dinge genoem lei tot verwarring en verminder jou oorwinning koers en invloed beurs in 'n negatiewe manier. Met my sagteware wat jy kan 'n stabiele langtermyn wen koers van 70-80 oorwinning koers in binêre opsies handel het. So dit is wat presies wat jy nodig het om 'n voorsprong bo jou binêre opsies makelaar het. Ek doelbewus melding gemaak van die woord ldquolong-termrdquo 'n paar keer. Jy sien dikwels wanneer mense sien 'n advertensie soos ldquo90 akkurate binêre opsies systemrdquo, hulle gewoonlik wil om dit te probeer. Eintlik het ek gevind dat die meeste newbie handelaars is altyd jag vir so 'n hoë oorwinning koers. Ek wil net vir jou sê 'n paar eenvoudige, maar tog baie belangrike waarheid oor alle sodanige ldquosuper handel systemsrdquo of ldquohighly akkurate indicatorsrdquo die advertensies van wat jy kan sien op die internet. Wanneer die toets van 'n stelsel, myne of iemand elsersquos, jy moet altyd verstaan ​​hoe werklike akkuraatheid gemeet. Jy het om handel te dryf ten minste 100 ambagte 'n werklike akkuraatheid van die handel stelsel te sien. Wanneer die ontwerp van my metode, ek getoets het ook dit deeglik te pas en te verbeter nie. Thatrsquos hoekom ek altyd sê langtermyn resultate wat werklik belangrik is. Slegs langtermyn resultate kan jy bring voorspoed in jou lewe. Slegs langtermyn resultate kan jy omskep van 'n newbie handelaar om 'n professionele belegger. En hier is die rede waarom ek nie gee en sal nooit gee jou 'n belofte van 'n baie hoë oorwinning tariewe of waarborge van oornag sukses, want ek wil nie hier sê gewone bemarking pluis. My doel is om jou wys hoe baie dinge is aan die gang in hierdie besigheid. Ek het baie strategieë beskikbaar vir koop of gratis op die internet probeer. Die meeste van hulle het my nie meer as 50-55 oorwinning koers. Haai, itrsquos soos 'n flip van 'n muntstuk. Daar was stelsels wat nog erger wat nie gebruik kan word in die handel glad gewerk. Itrsquos baie belangrik om te verstaan ​​hoe die mark werk, hoe die prys werke. Daar is duisende verskillende aanwysers, maar ons canrsquot hulle almal gebruik, reg Natuurlik ons ​​canrsquot. As jy wil 'n baie goeie werkende strategie te skep, moet jy die mark, sy sterk - en swakpunte te verstaan. Jy moet probeer verstaan ​​beginsels van honderde verskillende aanwysers en kies enigstes wat marketrsquos gedrag in die meeste ware graad verteenwoordig. Of jy kan die ontwerp van jou eie as dit nodig is die ontbrekende dele van die strategie te vul. By die gebruik van die aanwysers was ek nooit heeltemal tevrede met hoe die aanwysers het vir my gewys whatrsquos gebeur in die mark. Dus het ek besluit om 'n paar veranderinge in sommige aanwysers te maak en ontwerp van my eie kinders wat as gevolg 'n deel van my volledige metode geword. Na die toets van groot aantal aanwysers en strategieë, ek het my strategie te ontwikkel en thatrsquos hoe die Binary Options Beast gebore. Soos ek vroeër gesê het, daar is duisende verskillende strategieë op die mark en gewoonlik die meerderheid van mense is te kompleks om aansoek te doen. Sommige handelaars dink dat as hulle het baie aanwysers op hul kaarte wat hulle in staat is om 'n beter ambagte te neem sou wees. Dit is nie waar nie. Die werklikheid is anders die waarheid te sê, hoe meer aanwysers wat jy op jou grafiek hoe moeiliker sal wees om handel te dryf. Hoekom Dit lei tot verwarring. Dit sal moeiliker wees om die ware beeld van die mark te sien as die aanwysers wat jy sal voorsien word om met 'n ander markinligting wat jy sal lei tot verwarring. In my handel stelsel sal jou kaarte duidelik en maklik wees nie en die seine sal maklik wees om te volg. Vergeet van deurmekaar kaarte vergeet van dekades van aanwysers op jou kaarte vergeet van komplekse dinge By die gebruik van my stelsel wat jy sal geniet die eenvoud wat dit bied. Die sagteware wat jy so pas gesien het in die video is die belangrikste module van my Binary Options Beast stelsel. Eintlik is jy gaan om veel meer as dit kry. Met die oog op die stelsel werklik universele wat kan werk met 'n groot verskeidenheid van verstryking keer en handel instrumente maak, ek geprogrammeer addisionele modules wat kan gebruik word as afsonderlike stelsels of as gereedskap vir bykomende bevestiging van seine. As voorbeeld wil ek jou wys hoe een van my addisionele modules lyk. Kyk na die prentjies hieronder. bo die beeld toon 'n spesiale inligting paneel wat Ive ontwerp om te gebruik met Binary Options Beast belangrikste module of as 'n afsonderlike singals sagteware wat seine kan voorsiening te maak vir n wye verskeidenheid van verstryking keer. Hierdie sagteware toon nie net jou belangrike inligting oor die huidige mark situasie, maar dit bied ook seine wat jy kan kies om te ontvang om jou e-pos of telefoon. Ek leer hoe om te werk met die sagteware in die handel gids wat jy met jou kopie van die sagteware sal ontvang. Jy wil eenvoudig rigtings wat pyl gebaseer aanwysers verskaf Wel, Ive het iets spesiaal vir jou. Maak seker jy het 'n blik op die kiekie hierbo. Jy kan 'n unieke instrument van my stelsel wat jy met maklik om te pyl gebaseer seine gebruik sien. Pyle NOOIT verf die aanwyser meet die sterkte van die huidige prys gedrag en dus kan suksesvol gebruik word as in trending en in plat mark ook. Ek neem net twee kerse verstryking gemiddeld by die gebruik van pyltjies. Nou kyk na die kiekie hierbo. Dit is wat pyl aanwyser maar in kombinasie met 'n baie unieke instrument van my stelsel genoem Beast Prys Filter. Dit is 'n spesiale prys filter aanwyser wat kan gebruik word met enige tyd raam. Jy kan jou oorwinning verhouding verhoog indien jy dit gebruik as 'n filter vir pyle. Ek het altyd graag om dit te gebruik, want die filter aanwyser is baie akkuraat en ook GEEN verf ek doelbewus het vir julle 'n M1 grafiek want die kombinasie van die pyl seine en die prys fitler aanwyser bied 'n groot 60 sekonde seine. Soos jy kan sien my strategie bied aan jou die geleentheid om die wye verskeidenheid van opsies tyd termijnen handel. Dit maak nie saak watter tipe handelaar jy is. Dit maak nie saak of jy verkies korttermyn of langtermyn handel uitvoering maak my stelsel sal jou help met al jou take. Die verstryking reeks is van 60 sekondes tot daaglikse verstryking. Dit is die reeks 99 van handelaars gebruik. Eintlik kan jy probeer om die handel selfs langer verstryking maar daar is geen rede om dit te doen, want daar sal baie min seine op sulke lang afstande as jou verstryking is meer as een dag. Verder waarom wag vir so lank as wat jy kan geld maak binne 'n dag, 'n paar uur of minute net. Jy kan handel enige finansiële instrument of dit nou geldeenheid, metale, indekse of voorrade. En onthou, al my aanwysers kan u voorsien van alle soorte van sein waarskuwings wat jou handel grootliks vereenvoudig. As jy 'n sein het, sal hulle jou te waarsku met klank, pop-up boodskap venster, e-pos na jou posbus en selfs gee jou 'n SMS stuur na jou selfoon. Net 'n blik op die resultate wat jy kan bereik met my systemWhat is binêre opsies Binary Options is 'n tipe opsie waarin die payoff is gestruktureer om óf 'n vaste bedrag van die vergoeding wees as die opsie verval in die geld, of glad niks nie as die opsie verval uit die geld. Hierdie tipe van opsies is anders as gewone vanielje opsies en word ook soms na verwys as alles-of-niks opsies of digitale opsies. Die waarheid oor binêre opsies Binary Options het baie populêr geword en 'n baie beginner handelaars, wat makliker om binêre opsies as om werklike handel handel te vind, omdat posisie bestuur is uit die vergelyking te trek. Die meeste van hulle voel hulle het 'n voorsprong omdat hulle tegniese kaarte kan lees, maar ignoreer dit kort tyd prysbewegings is heeltemal lukraak en het niks te doen met tegniese ontleding. Binary Options het 'n verval tyd, en dus beperk jou wins in twee dimensies: die prys en tyd. Die kans van die toekomstige prys bo die huidige prys in 'n vasgestelde tydperk is altyd 'n 50 kans, en dus handel binêre opsies is eintlik dobbel. Natuurlik, moet nie al gebruik van Binary Options oorweeg dobbel. Binary Options kan gebruik word as versekering werklike posisies in ander bates, soos goud, silwer of aandele verskans, byvoorbeeld. Maar maak geen fout, binêre opsies handel sonder 'n onderliggende handel strategie is dobbel. Die wiskundige waarheid is dat, met behulp van vaste 50-50 inzetten, die makelaar het 'n voorsprong en jy moet reg wees 55 van die tyd ten einde vir jou verbintenis tot 'n neutrale verwagte waarde op die lange duur het. Niemand, ongeag hoe kundige, kan konsekwent voorspel wat 'n voorraad of kommoditeit sal doen binne 'n kort tyd. Sal aandele Apple gaan op of af in die volgende 10 minute Tensy daar net 'n paar groot aankondiging van die maatskappy is, is daar geen manier om selfs dink op daardie. Die goeie nuus Die goeie nuus is dat die binêre opsies mark kan jy handel dryf met positiewe verwagte waarde vind, want nie al die verbintenis het dieselfde koste of dieselfde beloning. Wil jy wed 25 en kry betaal 75 vir 'n suksesvolle muntstuk flip jy beslis moet, omdat jou beloning oorskry die kans van die gebeurtenis en jy sal geld maak in die lang termyn. Dit kan ook bereik word in die binêre opsies mark, al wat jy nodig het is 'n bietjie geduld. Byvoorbeeld, as die mark sentiment is baie lomp jy kan baie goedkoop verkoopopsies direk na die huidige bar oopgemaak vind. Dit is nie ongewoon om te sien verkoopopsies geprys teen 35 of 40 direk na bar opening tydens 'n uptrend. Dit is wonderlik, want jy kan wed op 'n 50/50 gebeurtenis met 'n 35/65 of 40/60 payoff Net so is, is dit nie ongewoon om call opsies geprys teen 35-40 vind indien die mark sentiment is lomp. Verder is daar 'n redelike tyd venster na die kroeg is oop waartydens jy nog die verbintenis kan plaas met dieselfde kans om reg: 50. Werklike handel is meer winsgewend as binêre opsies handel, maar het meer kennis as gevolg van die handelaar het om implementeer die afrit strategie. As jy 'n beginner handelaar, Ek beveel aan jy om te studeer en te leer om handel. Begin hier Hoe om handel te dryf Trading met die PZ Binary Options aanwyser is 'n stukkie van die koek. Die aanwyser ontledings prys aksie patrone en vertoon belangrike inligting oor die top-regs hoek van die grafiek op bar slot. Hoeveel moet jy betaal vir 'n koopopsie Hoeveel moet jy betaal vir 'n verkoopopsie Kan die handel steeds geplaas Neem 'n blik op 'n paar voorbeelde hieronder: Meer inligting Die aanwyser toon afgelope waardes op die grafiek en implementeer 'n relatiewe sterkte ossillator wat maatreëls die algehele tendens met behulp van twee bewegende gemiddeldes: as die belangrikste reël is bo die sein lyn, bars geneig om te sluit bo die oop prys en andersom. Aditionally, sterk breakouts of valse breakouts is directional faktore in tel te hê, en word uitgebeeld op die grafiek deur 'n sleep om die kandelaar data. Kwelvrae Hierdie aanwyser word nie vertoon watter rigting om handel te dryf Dit is korrek, is dit nie. Jy moet handel in albei rigtings kry die geleentheid. Wat is die treftempo van die aanwyser Daar is geen treftempo Die aanwyser nie vertel watter rigting om handel te dryf, omdat die voorspelling van die uitslag van die volgende bar is onmoontlik. Die aanwyser toon hoeveel is redelik om te betaal vir beide oproep en verkoopopsies. Gegewe die geleentheid, moet jy albei rigtings handel. Wat is die ossillator vir die ossillator vertoon die rigting van alle bars in die grafiek en twee bewegende gemiddeldes wat die mark neiging te beeld. As die belangrikste reël is bo die sein lyn, die mark is lomp en andersom. Jy kan hierdie inligting gebruik om diskresionêre besluite te neem. Het jy handel binêre opsies Nee, ek dont handel binêre opsies. Ek verkies werklike handel, want 1) Ek kan winste hardloop vir dae, weke of maande by my diskresie laat, 2) Ek het baie meer beheer oor my handel en 3) Die opbrengs op my persoonlike tyd is veel hoër. Ek kan egter uiteindelik gebruik opsies om my te verskans. Verwante ProductsPublished op 22 April 2015 deur John Kane Trading Predictor Trading voorspeller is 'n binêre opsies seine sagteware diens gebruik te maak van MT4 aanwysers deur Versis sagteware. Die ontwikkelaars van hierdie sagteware vir ons vertel dat dit konsekwent en akkuraat die rigting van die mark pryse sal voorspel op enige bate sonder oorverf en valse aanwysers. Vandag het ek sal neem 'n nader kyk na my nuutste hersiening en laat die binêre vandag lesers verstaan ​​my gedagtes en ontleding. Trading Predictor Review Die handel voorspeller binêre opsies aanwyser het nooit gelyk of baie populariteit in die mark te kry ten spyte daarvan dat nou beskikbaar vir 'n geruime tyd. Hierdie sagteware was gewildste in die somer van 2014. Dit is nie verwar word met die binêre voorspeller 'n stelsel wat die afgelope somer dat heelwat skade aan sommige people8217s handel rekeninge gedoen is vrygestel. Die handel voorspeller lyk na 'n MT4 aanwyser dat 40 seine elke dag per grafiek verskaf word. Dit beteken dat daar geen werklike duidelike strategie en dat die aanwysers is baie los, so as you8217re gaan 'n stelsel gebruik soos hierdie maak seker dat jy 'n paar handel kennis. Daar is geen sagteware that8217s gaan in staat wees om jou te 40 seine per dag per grafiek gee sonder dat daar 'n paar verloorders langs die pad so baie versigtig wees. Handelaars in staat is om die sagteware te gebruik op die volgende kaarte: Daar is 'n paar lewendige handel video's wat die handel voorspeller in aksie, maar die don8217t wys blyk te enige werklike handel state wees. Van my indruk van die sagteware wat ek glo dat dit 'n paar potensiële en dit kan jou handel te help. Aan die ander kant, as jy don8217t het 'n baie ondervinding in die mark dat ek nie hierdie aanwyser vir julle sou aanbeveel omdat ek die sagteware te ruim bedrae van handleiding ingryping vereis verwag. Die prys is ook baie aggressief vir meta-handelaar 4 aanwyser. Hulle vra vir 1500 vir volslae aankoop of 129 per maand wat verregaande sover betrokke I8217m. Op hierdie punt in tyd won8217t ek in staat wees om hierdie sagteware te beveel omdat die prys te hoog is en there8217s regtig niks op hierdie webwerf of die Internet wat daarop dui dat hierdie binêre opsies sagteware is 'n langtermyn-wenner. Oor die outeur John Kane Ek is 'n voltydse binêre opsies handelaar. Ek was in staat om my werk in die laaste 5 jaar verlaat en wy myself ten volle handel. Ek het nooit gedink my stokperdjie en passie sal 'n lewe te maak vir my, maar ek is dankbaar elke dag wat dit het. My hoofdoel is nou om te kommunikeer met die binêre handel gemeenskap, dra by tot verskillende webtuistes en leer van ander handelaars. Disclaimer: Binêre Vandag wil u daaraan herinner dat die inhoud vervat in hierdie webwerf is nie noodwendig real-time of akkuraat is. Vorige prestasie waarborg nie toekomstige prestasie, die bogenoemde is nie 'n aanduiding en is slegs vir opvoedkundige doeleindes alleenlik. Vertrou op die bogenoemde vir belegging, handel of weddery in binêre opsies of Forex is nie aangeraai nie, tensy dit gedoen met net virtuele geld. Binêre Vandag of iemand betrokke by Binary Vandag sal geen aanspreeklikheid vir verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting, insluitend resensies, aanbevelings, kaarte, sagteware, inkomste verslae en seine soos vervat in hierdie webwerf nie aanvaar nie. Neem asseblief ten volle ingelig oor die risiko's en koste verbonde aan die handel die finansiële markte, is dit een van die gevaarlikste belegging vorme moontlik. Related Posts Geen verwante poste gevind Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord Binary Vandag is 'n voorpunt binêre opsies review site met die hoofdoel van die verskaffing van nuttige gereedskap en inligting oor makelaars, seine, strategieë en nog baie meer. Ons hoop om 'n groot gemeenskap van suksesvolle handelaars ontwikkel en veroordeel die verkopers wat verantwoordelik is vir hul optrede of respek aan hul kliënte Arent. Inkomste Verslae Ten einde tot die uiterste deursigtigheid handhaaf ek gee nou 'n maandelikse verslag oor my handel figure: Binary Options Onderwys Leer lesse en handel beter hier: Recent Posts oor die handel binêre opsies is 'n lewenslange stokperdjie draai loopbaan vir my. Nou is my fokus is op die behoud van die gemeenskap eerlik. Ek is 'n ywerige gebruiker van binêre opsies sagteware so ek verstaan ​​hoe om te diagnoseer en verskaf waardevolle insig. Daar is baie oneerbare binêre produk ontwikkelaars op die internet, het ek dit my plig om jou te wys in die wen van rigting. Podcast Ons nuut vrygestelde Binary Vandag podcast is nou beskikbaar, check die nuutste episodes hier: 60 sekondes Binary Options Trading (sagteware) 'n 60 sekonde binêre opsies is 'n handel strategie 8211 'n korttermyn een, wat die rigting van die prys voorspel na 1 minuut met 'n 1 minuut grafiek. Dit kan uiters winsgewend te maak. Here8217s hoe dit werk met 'n gebruik van 'n sagteware: Watch amp Leer youtu. be/81Z4xfPctDM Klik op die skakel hier Wins in 60 sekondes (siyasifiso.184.a. clickbetter) Lidmaatskap herroep geword Junie 2013 235 Posts wins in 60 sekondes - Handel dagboek vir Vrydag 8 November 2013 Amazing Live video bewys youtu. be/0I-qu6CgO8U Klik op die skakel vir meer siyasifiso.184.a. clickbetterPublished op 26 Februarie 2015 deur John Kane UOP Binary aanwyser UOP Binary aanwyser is 'n nuwe instrument gebou om handelaars te verskaf met 'n hoër wen verhoudings. Die ontwikkelaar van hierdie sagteware beweer 75-80 akkuraatheid en dat as jy dit gebruik wat jy kan beheer van jou handel ervaring te neem omdat hulle aanwyser is gesog. Vandag I8217ll word verskaffing van 'n aansienlike hersiening en laat die binêre vandag lesers verstaan ​​my onsekerheid en besprekings. Jou gradering: (9 stemme, gemiddelde: 3.00 uit 5) UOP Binary aanwyser Review Die UOP binêre aanwyser voorblad bestaan ​​uit 'n video wat die aanwyser in aksie op die GBPUSD paar toon. Die aanbieder in die video lyk heel verward by tye as hy die hele video aarsel konsekwent. Die sagteware is gebou om te werk aan die meta-handelaar vir platform en dit lyk asof hierdie strategie gebruik verskeie ander aanwysers ten einde na te gaan en seine te verifieer. Die sagteware nie outomaties of semiautomatic lyk die handelaar sal moet analiseer die verskillende aanwysers om te sien of die sein is die moeite werd. Voorbeeld van die sagteware op die grafiek. Ag geneem word dat die UOP binêre aanwyser neem klein 5 minute ambagte die kaart wat jy sal gebruik in meta-handelaar vier is die M1. Daar is 6 getuigskrifte onder die oorspronklike video van mense wat beweer dat hy 'n groot sukses met die sagteware. Daar regtig isn8217t veel met betrekking tot die resultate vir strategiese bespreking. Aan die onderkant van die bladsy is daar 'n klomp van die Facebook poste met mense wat beweer sukses met behulp van die sagteware te gehad het, maar vir al wat ek weet dit is al wat uit dieselfde bron. Op hierdie punt in tyd I8217m nie van plan om te beveel die UOP binêre aanwyser om die binêre vandag gemeenskap. There8217s regtig niks op hierdie blad wat my wil die sagteware te koop en te begin met. Ek voel asof die video aanbieding val plat in die res van die bladsy doesn8217t make-up vir die gebrek aan inligting, resultate en strategiese analise. As jy iets het sou jy graag wou byvoeg oor hierdie oorsig laat asseblief jou kommentaar onder die artikel. Voel asseblief vry om my enige tyd te e-pos of rondkyk die res van die webwerf om uit te vind hoe ek sukses in die binêre opsies mark vind. Binêre Vandag is 'n voorpunt binêre opsies review site met die hoofdoel van die verskaffing van nuttige gereedskap en inligting oor makelaars, seine, strategieë en nog baie meer. Ons hoop om 'n groot gemeenskap van suksesvolle handelaars ontwikkel en veroordeel die verkopers wat verantwoordelik is vir hul optrede of respek aan hul kliënte Arent. Inkomste Verslae Ten einde tot die uiterste deursigtigheid handhaaf ek gee nou 'n maandelikse verslag oor my handel figure: Binary Options Onderwys Leer lesse en handel beter hier: Recent Posts oor die handel binêre opsies is 'n lewenslange stokperdjie draai loopbaan vir my. Nou is my fokus is op die behoud van die gemeenskap eerlik. Ek is 'n ywerige gebruiker van binêre opsies sagteware so ek verstaan ​​hoe om te diagnoseer en verskaf waardevolle insig. Daar is baie oneerbare binêre produk ontwikkelaars op die internet, het ek dit my plig om jou te wys in die wen van rigting. Podcast Ons nuut vrygestelde Binary Vandag podcast is nou beskikbaar, check die nuutste episodes hier:


No comments:

Post a Comment